Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

17 Mayıs 2012 Perşembe

canım yavrum

canım yavrum,

umarım senin zamanına kadar bi şekil nette bi kara delik çıkar da yazdıklarımı okumazsın.. ha eğer okuyosan zaten bi miktar bahtsız bi tip olarak doğmuşsundur da diyebiliriz..neyse ki her koşulda senin yanında olucaz  ama gene de 20inden sonra buna söz veremem , babanla uzakdoğu ya bali masajına, iskoçya'ya şeğrvuğd ormanlarına falan gitmeyi planlıyoruz  evladım.
eğer 5.sınıf  uyduruk bi film senaryosu tadında bi karışmaya kurban gitmediysen ben senin annenim, babanı zaten biliyosun yanımda olmayınca özlediğim tek adam biz ona ileriki olası yazılarımızda kısaca YOÖTA diciz.. neden baban olduğuna gelince seni heç alakadar etmez ama gene de yazayım: kendisi bugüne kadar benden geyik olabilen ilk ve tek erkek olduğu için ilk görüşte ona aşık oldum.böle şeyler çoook ender olur, şanslıysan denk gelir ama benim tarafa çektiysen zor valla ne yalan söliyim aile kenediler gibi  trajedilerle dolu minik kuşum..evet babana dönersek.. kendisi aynı zamanda feza markası bir makine mühendisi..mesela dün bi hamlede kombiyi tamir etti. hem de hiç alet kullanmadan.

neyse şu an mesaideyim, sosa'ya gidip keçi peynirli-mercimek salatası yemeyi planlıyorum, gönül isterdi ki sana -iyi biri ol ama duruma göre şekillen,sinsi ol, kitlesel bi katliama neden oolmadığın sürece yalan da söleyebilirsin falan gibi havalı laflar etmek isterdim ...diye yazmaya niyetlenmişken Ceyla teyzenle çıktık da geldik bile..peeheeeyyy.. sen en iyisi işte böle çevik, hareketli ve hararetli ol evladım .. ve mutlaka bi pinçik de çirkef.özellikle iş hayatında..bu sana yersiz övgü, taytıl ama nefret olarak geri döner ki zaten ilk 2 siyle zulayı doldurursun olur biter kınalı kuzum...

kimbilir kaçta çıkıcağım .. baban reşitpaşa idman yurdu göbekspor da top koşturuyor şu an ve inanmazsın bunu her perşembe yapıyor. mutlak istikrar ve hırs meselesini ondan aldığın genlerle, işine geldiği gibi ve her damara ayrı basma/davranma özelliğini de bendekilerle çözersen bir lannister bile olman işten değil bebeğim.

şindi yannız şu konuda bi anlaşalım: son tahlilde biz senin sahibiniz bence yani sana istediğimiz gibi davranabiliriz. karakterinle doğman falan umrumda diil, o kapıyı çarpma dediğimde çarpmayacak ve ordan atlama dediğimde 5sn. içinde yanımda biteceksin. tabi ki bunlar birer temenni ..

muhtemelen hiç uyumayacak ve hep kudurucaksın ama bu sefer de seni bilumum dede ve babannelere falan havale edip babanla kafa dinlicek bir yerlere (polonezköy haricinde nedenini reşit olunca bi ara anlatırım)  kaçıcaz..layf and lauv goes on yu noğvv yer fıstığım..(ingilizceyi de bi ara sökeceksin ki kuzenin sana bu konuda yardımcı olucaktır lakin ben amarikanya'ya  gidicem mami, Efezekle miami-vegas takılıcaz dersen o noktada ağzına iki tane çarparım benden sölemesi- sorri bat hayattaki herşey gibi bu vakeyşını da haketmen gerekecek ay çöreğim.)

hayatımızı senin üzerine ama kendimizi ve birbirimizi unutmadan kurabiliceğimizi, seni kafayı üşütücek kadar seviceğimizi şu an bile biliyorum. onu bunu bırak, ben hayatta kezban halde bakkala bile gidemem yani doğum kilosuymuş, yağlı saçmış bana ters japon bıldırcınım.. zaten annenin paçoz olmasını eminim sen de istemezsin bence..:P iç güzelliğe, özsuyuna falan koyyim afedersin yavrum ama  bunlar bi miktar palavradır evet  aynalarla mümkün olduğu kadar barışık kalmak istiyorum bu konuda bana yardımcı olacağına eminim kınalı yapıncağım.1000 kiloyla değil seni,  tüm maalleyi doğururdum ben yoksa..akıllı ol da 12 kiloyla bu işi bağlayalım mesela..ok.kib.bye :*

-daha yazardım ama milyonlarca kule kat planı çizmem gerek..bi de eğer o proje uygulanırsa, bi gün yanından geçerken  bakıp  -oha buraya bunu kim diktiyse ..   - tadında şahane küfürler sallayacak kadar estetik duygunun,görgünün ve kent  bilincinin gelişmiş olmasını diliyorum.:)

                                                                                                                                                            Güllü

1 yorum:

  1. ne desem boş evladım. anan herşeyi söyledi.:) ve onu çok seviyom

    YanıtlaSil