Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

20 Ekim 2014 Pazartesi

ey gaz geldiysen 3 kez seslen bana..Aşırı saçma bi gaz yazısı

geçenlerde gene berbat geçen gündüzlerin birinin gecesinde, Altar'ımı emziriyodum. Uyumaktan vazgeçtiği arka dişlerin sıkıntısına bi de hafif boğaz enfeksiyonu eklediği gecelerden biriydi.. o aralar bazen o kadar mutsuz oluyodum ki, uykusuzluğu falan umursayacak kadar bile enerjim yoktu..Altar'ımı yatagindan alıp, kendi yatağıma getirdim, emzirmeye başlamakla birlikte birden hickira hickira ağlamaya  başladım. Caresiz hissediyorum kendimi bazen..İşte  o cok zorluyor aq..İçimden bi imdat cekici olarak annemden bana bi mesaj yollamasini istiyordum. Altarım durdu, gerindi ve 3 kez gaz çıkardı assasdfadfg....
ve ben gerçekten o kadar caresizdim ki bunu( 3 kelimelik bi cümle olarak)  "ben yanındayım kızım" a yordum. :)
sonra Altarım uyudu.

ki bu annemle ilgili olan mevzudan bile daha inanılmazdı :)

yasasin süzme mercimek çorbası!!

2 yorum:

  1. Gece ağlamanın tadı başka.
    Ayrıca gaz çıkarmak kadar normal bir eylem :)
    Sadece modern toplum bunun farkında değil...

    Gelemiyorum ama sürekli yazıyorum bugün sana :)

    YanıtlaSil
  2. hahaha oha 5 yıl sonra ferkettim yorumlari ama gene de doğru zamanda!
    daha dun beraberdik zet ama solemedim SENI SEVIYORUM RUH HASTASI KADIN !:D

    YanıtlaSil