Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

27 Haziran 2012 Çarşamba

Ben, Gamzz, Demet Akalın! ...İlk aşkı Metin Tekin olan 3milyın kız çocuğu bulabilirim.

Babamla manyak gibi her gün fener'deki toprak sahaya gidip, topu ayağıyla en yukarı kim atıcak yarışması yaptığımız, anca bir meşin yuvarlak boyutlarında olduğum günlerden beri top peşinde koşturmaya hiçbir platformda yabancılık çekmem. Olayın kurallarına, teknik kısmına falan çok takılmadım ama bissürü adam ve binlerce taraftarın o 90 dakika yaşadığı tüm duygu durumlarının çoğu zaman parçası, her zaman da hastası oldum. Hatırlıyorum da köfte ekmek/ıslak çimen kokusu karışık koccaman bir saha varken, yanındaki  çocuk parkında oyalanan veletleri heç anlamazdım ve sanırım babam bana o yüzden hala Gülşen abi diyor. (ve bunu şu an farkediyorum)

Kalın çubuklu formaların giyildiği,Beşiktaş'ın sponsorunun Beko olduğu, vasat topçuların zilyon dolarlar almadığı hatta henüz saç jölesini ve bantlarını bile keşfetmediği!!! , moderen paragöz-hacıvatların ekranı kirletmediği, mafya babalarının, çetelerin, tüpçülerin falan olmadığı,  tarlaların sürülmediği güzel zamanlardı.

Hala her maç zamanı türü ve takımı pek farketmez olayın içine dostları ve biraları katarak içimizdeki heyecanı sıcak tutmaya çalışsak da bişeylerin eskisi gibi olmadığı ve olamayacağı aşikar ... Sanırım insan, medya ve paranın değdiği herşey gerçekten  zamanla kirleniyor ve ben oyundan çok seyircileri, pankartlarını, stadyumu falan izliyorum ki o bile güzel..


ps: ben tabi o zamanki beyinsizliğimle Metin Tekin'i, hormonlu civciv Şımaykıl' la aldatmıştım..O olaydan sonra aşk hayatımda  bi daha o denli büyük bi yanlışım olmadı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder