Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

22 Haziran 2012 Cuma

zamana mana mana ...dıd dırı rı dıd dıd.

zamanın ne kadar da hızlı geçtiğini, bloga girmediğim aranın bi anda 13 güne çıktığını görünce daha net anlıyorum. anlıyosun da noluyo evladım?  heeeç. zaten zaman da geçmeye porogramlanmış bi kavram, onun olayı o. hatta saatler, takvimler, outlook , cüppeli ahmet hoca falan  bunların hepsi birer şeytan icadı ..  plan yapmaktan nefret ediyorum çünkü herşeyin tesadüfen olmasını istemek gibi gariptik bir içgüdüm var. hep de ööle oldu, çoh da iyi oldu, çoh da güzel oldu taam mı.. tesadüfen tenis kortuna, üniversiteye ve banka kredisine girdim lan .. daha ötesi var mı ? taam en sonuncusu biraz da bana girdi gerçi ama neyse.


şu olmadan olmaz.. hayatta ordan başka yere gitmem..asla şunu yapmam ...insanları: çok sıkıcısınız. bence bi insanın gelebileceği en boktan durumlardan biri; artık üstüne bi sürü para vermediğiniz hiçbişeyden zevk alamama ya da işte tam tersi ; ne kadar para saçarsan, o kadar keyiflisin durumu .. halbuki etraftan duyduğuna, çoğunluğa göre deel içinden gelene doğru yönelsen, biraz da zamana bırakınca ayaklar kafayı doğru yere getirriyyii.

-işte aynen bu kafayla yogaya başlıycam, hayırlara vesile olsun. ama halının üstünde olmuyo. insanın gözü yatağın altındaki tozlara, baytlara, kolilere falan takılıyor. oysaki tek amacım topuğumu ağzıma sokabilmek. evet öyle. ama belki sonra da ver elini intıneaağşinıl poll dance tournament kimbilir ...ahh be keşke !

http://inciswf.com/65hgfhh.swf  

http://inciswf.com/1367545452.swf  ve de bunu ... HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA OF. :D
hayat ve anlamı üzerine  ipretlik paylaşımlar sevgili gönül dostları..:P
sevgili gönderdi aklımdan geçenlerden habersiz, cuk oturdu. AY LAV YU :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder