Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

27 Ekim 2014 Pazartesi

9 ay bitti. bugün. içimden kutladım coşkuyla canım bebeğim.

zaman gerçekten hızlı. .Altar 9 aylık oldu bugün tam 9ay doldu bitti. hala çok tatli ama çok daha uykusuz..olsun...Sağlıklı olsun gerisi muhim deel.öyle skimsonik şeyler için uykusuz kaldım ki şu hayatta onun için hayli hayli kalırım.
Diğer şeyler devam ediyor..çıkıyoruz iniyoruz.

bazen hiç keyfim yok ki bu kelimelerimden anlaşılabiliyor.
o zaman bu cümle dönüyor kafamda devamlı .. burdan oğluma gitsin.

"dert dediğin şey çük gibidir evlat, en büyüğü kendininki sanırsın.."

2 yorum:

  1. - Ay senin ne kilo fazlan var ki, taş igibsin maşallaaahhh!
    - Çok özlü bir sözüm var: Herkesin göbeği kendine büyük. Benimki de bana büyük....

    :)

    9 ay yine yeni bir dönüm noktası. Anne-baba ile yabancı, aile ile yabancı arasındaki farkı öğrendi bugün. Yani dünyanın sosyal bir yapısı olduğunu öğreniyor ki bu bence çok ağır. Kendini annen ile bir başına ve yek vücut bilirken birden binlerce yabancının gelip gittiğini anlıyorsun.
    Annenin de senden ayrılabilir olduğunu farkediyorsun. Ya giderse korkuları başlıyor... Ya yabancıları benden çok severse... Ya geri gelmezse...

    Altar'ı sevesim geldi.
    O'na "annen benim dostum ama onu asla senden uzaklaştırmayacağım." demek istedim. Çünkü kimse DM'ye bunu hissettirerek yaklaşmadı sanırım. Ve o yüzden daha çok korktu, arttı yalnızlığı.

    9 ayı sağlıklı bitirmek bir başarı.
    Buna odaklanalım, dertli değil dertsiz uzantılarımıza yoğunlaşalım en iyisi...

    YanıtlaSil
  2. abi varya DÜNYADAKİ TÜM PSIKOLOKLAR SOSYOLOKLAR BOK YESIN YEMIN EDERIM 1 NUMARASIN.
    kafam açıldı gene..sagol KANKAM.

    YanıtlaSil