Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

29 Haziran 2012 Cuma

Selçük, Telat abi, Dalyanak, Oğuz .. takipteyiz.:)

Kara komediye dönüş! Leyla ile Mecnun ve Üsküdar'a Gider İken 'in yolundan bi yere sapmadan devam edince karşıma İşler Güçler çıktı .... Televiziya açık uyuklarken,  tek gözle bi şekil tv.yi izlemeye çabalıyosam o şeyi sevdim demektir. Dolayısıyla yukardaki 3 dizinin ortak kümesi Murat Cemcir ve Sadi Celil Cengiz'i direk kenara çekiyorum..nerde ve nazaman  izlediysem hayvan gibi gülüyorum bu heriflere çünkü ..Şahsen Başak Köklükaya ya da  Binnur Kaya'dan beri hem dram hem komikli şakalı filmleri mütüş kıvıran hanımlardan başka  duygu telime dokunan bir dişiyle karşılaşmadım..Tanrım Nurgül Yeşilçay dır , Melisa Sözen dir aaabi hep aynı bön bakışlar mı olur.. yani dilenci vapurunda martılara simit atsalar onlar bile döner bakmaz, o derece bi iticilik...ki Cansu Dere ya da Tuba Bişey bişey gibi vileda süpürgesinin sapından hallice rol yapan podyum artığı tiplere heç girmiyorum ..işte onlara inat Türk sinaması'nda o oynuyosa banko giderim dediğim adam sayısı katlanarak artıyor: Engin Günaydın, Cengiz Bozkurt, Ali Atay,Erkan Köse, bu yukardaki arkadaşlar.....

Bazan gerçekten nerdeyse bi satürnün uydusunu oynamadığı kalmış (ki o da zaten yokmuş bence ondan atladı) Meryl Streep haricinde aktiristin dibi ! diyebiliceğimiz bi kadın olmadığını düşünüyorum. Ya da sadece bugünlük öyle düşünüyorum.Bi femist beni yolmadan hiçbir seksist düşünceyle yazmadığım bu yazıyı daha fazla yazmamaya karar verdim.

Son kertede İşler Güçler iyi bişeye benziyor... denk gelirse izleyin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder