Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

23 Ağustos 2012 Perşembe

ben bilmem , ZETim bilir :D

"16. Evreni ince bir tülbent gibi saracak bir bilgi bulutuna dönüşmeye hazır olun. Bizi diğer insanların fiziksel olarak nasıl algıladığı sorunu bir yana alışveriş tercihlerimiz, blog kırıntılarımız, CCTV görüntülerimiz bizim ne seveceğimiz ne de tanıyacabileceğimiz virtüel bir kimlik yaratmak için çalışacak.( AHA BU BENİM ,SENSİN ,BİZİZ ULAN Bİ ŞEKİLDE BU BLOĞA DÜŞMÜŞ OKUYUCU )
17. Bir birey olayım derken tükenip gidebilirsiniz.
İnternet kuşağının çentiklerinden birisiniz artık daha fazla ben romantik yalnız bir bireyim triplerinde takılmanızın alemi yok. Yeni düzene göre siz sadece bir düğümsünüz. Kaçış yok."
16. ve 17. maddeleri koyduğuma göre bu bi liste ve 45 maddesi var. Feza markası Douglas Coupland gelecek 10 yıl için hayatta kalma rehberini yazmış..dönüp dönüp okuyorum ..
fütüristik falan da deel pastırmalı bir homlet kadar gerçek ..(ama onun kadar lezzetli deel tabi ki .. soğumuş hali diyelim ) ve korkarım çoğu bize çoktan normal gelmeye başladı bile..

ben de aşağıda görüleceği gibi kendi hayatta ve ayakta rehberimi yazmaya başladım :

-çok kafayı yorma, saksıyı olabildiğince rahat bırak.. toprağı eşelesen de , çiçeklerle günde 3 öğün konuşsan da onu sineklerden ya da küresel ısınmadan koruyamazsın :P
-gösterişin olduğu heryerden olabildiğince uzak kal.
-laftan anlamıcak insanlara duymak istediklerini söle o da olmazsa lafını koy ama suratında müstehzi bir tebessümle  direk topukla ..
-kenara para ayır ..(lanet olsun bu içimdeki işçi çocuğu garanticiliğine...)
-sulu bişeylerin hap olarak kapsülleri çıkana, kendilerini yapmayı öğren ..sindirim sistemi diye bişey var.
-bi de portakal suyunun pütürlerini sevmeye çalışma artık..yorulmadın mı kızım ? zaten bi halta yaramıyor .. istersen kasasıyla kafaya dik, vücut  herşeyden sadece alacağı kadarını alıyomuş, gerisi hikaye ...
-herşeyden çok şey diil, hiçbişeyden az şey bil .. gibi direk *ikimsonik diye karaladığın her cümle sana herangi bi başka kitapta beğendiğin başka bi cümle olarak geri dönecektir. bunu ben yazdığım için  sadece ben anladım evet ..neyse o da bişey.
-sinirlenmeden önce 10 a kadar sayana kadar ortama göre sesli ya da sessiz saydır. içinde kalmasın. pis pis gülsen de olur ama o zaman hiçbişey sölemeyince daha etkili oluyor.
-tüm bunları *iktir et. hergün bi yarım saat hiçbişey yapmadan , düşünmeden sadece dursan önce kendine sonra ailene, milletine, inananlara, başka şeylere inananlara yani herkese daha çok faydan dokanır.
-son olarak İKEA ruhsuzluğun merkezi gerçekten .. öyle hayvan gibi büyük olmak zorunda mı yakında ümraniye'ye bağlı bi ilçe bile olabilir...? o kadar çok insanın zevkinin  aynı olabilmesi  ürküntücü. bize özgü tüm beğenilerimiz iyi ya da kötü, tek tipleşiyor. 
bu arz- talep meselesinin kesin sosyolojik bi açıklaması vardır ama onu ben bilmem, ZET bilir :D

1 yorum:

  1. Var tabe, olmaz mi? 3500 kere ikea kelimesini duymani sagliyolar once :) planin gerisini sana cay icmeye gelince anlaticiim :)

    YanıtlaSil