Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

29 Ağustos 2012 Çarşamba

dünyanın tüm kahveleri

kirlenmeyen ev istiyorum bi de bu izin kağıdı müessessesieessseesi çok zor iş, tatil günleriyle, iş günleri sanki john nash in kafasındaki sayılar gibi birbiriyle dans ediyi, onun kolaylaşmasını istiyorum .. bi noktadan sonra kafam basmıyor. 1 hafta izin günü 5 iş günü ediyör lakin çalışman gereken çomartesi de sayılıyor falan filan ..oeh.

bi de yıllık 5 gün olan mazeret izin hakkını günlük deel saatler toplamı olarak kullanabiliyomuşuk .. bilsem daha çok geç kalırdım ..:P  tüm o kartlar, parnak iziyle kapıdan girmeler falan saçma olduğu kadar insanı daha çok "kullanışlı bir mal" kategorizisine sokan *ikimsonik şeyler bence ve hiç insani diil. bunlara ihtiyacımız yok ve OLMAMALI.
bu saatleri hesaplamak ve kontrol etmek zorunda kalan arkadaşlar için üzülüyorum..gerçekten boktan bi iş, adamı çalışmaktan soğutur ki çalışmak o kadar boktan bi iş diil, insanın hayatını düzene sokuyor ben işsiz ve ıssız bi adaya düşsem, 3.günü kumsaldaki kumları süpürmeye falan başlarım..
inip bi kahve alayım. yani nescafe ..o kadar berbat ki. ama alıştım.evde içtiğim filtre kahvenin tadı muhteşem geliyor bölelikle..aslında o da boktan ama bunun ardından sanırsın kel alaka bi yerde yemeğin ardından içtiğim segafredo / filtre kahve?? .. ki bugüne kadar tattıklarımın en iyisi.

illy/ americano da fena deel  ama bir segafredo diil.
kusursuz kahve peşindeyim.
sırf bunun için beyi koluma takıp, dünyayı dolaşabilirim.
google a gayet barzo bi şekilde the most magnificient coffee in the world yazınca ( direk  kısa yoldan sonuca giden ortalama türk insanı tribi ) çıkan şeye heyraaaaan oldum.

http://lakeatitlantravelguide.com/workshops/hike-and-explore-el-jaibalito-santa-cruz-guatemala/



çocuklar, çocuklarımız @ Guatemala


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder