Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

17 Ağustos 2012 Cuma

we Şişmans are very sexual beings. :D

az önce kızlarla çok mühüm mevzularda fikir temaşası telakkisi falan yaparken farkettim ki ; the OC harbiden çoh güzel bi dizimizdi hacı ...ve evet  bunu demin daha iyi anlıyorum.( düşük cümlemi seveyim.:) )

taam her izlediğinde belki insanı neden ben de kaliforniya biğğçlerindeki biçler gibi  patenle *ıçımı havalandırıp, buzlu bademlerin tadına bakamıyorum yeaaaa havalarına sokuyodu ama abi yerli mal'ı dizilerdeki sinirden kendini *ikme modunda, yaradana isyeeeaaan eden baba triplerinden de, e haklı olarak o evden kaçıp kendine ilk hallenen apaçiye veren ev kızı modellerinden de fenalık geldi..
lan şu kadar yıldır biz dizilerde bile kendimizi reddediyoruz..bunu bi düşün ve irkil bence. bunu kime diyorum bilmiyorum şu an.

işte herneyse onu diyorum ben aslında sandy cohen den bahsedeceğdim,  şu kadar laftır gene boşuna atıp tuttum.. işte bu sandy; zamanında parababası kayınpedere diklenen, ama  kendi alın teriyle icabında  54892+1 evini almış önüne de olinpik havuzunu oydurmuş bi aile babası ..lakin her olayda takındığı o serseriyim ben serseri / okuryazar ve sevimliğğ ..tavrı diziyi benim'üçün çok cazip bi hale getirmişti... ki o sörf tahtasının üstünde nası durduğu konusuna  hiç girmiyorum bile bah...

şindi  bi buna bi de bizim über sevimsiz mazhar alanson'un oynadığı babaya bak lan .. ay o adamı hiçbi türlü sevemedim. ermiş tripleri, dindarım ama pank da olabilirim bak saçımı nası da dikelttim, hep bu bürümcük müdür nedir o çocukluk aşkısıymış sarı kadın yüzünden halleri falan.. o nilli vanilli karaibrahimgilli denen ucuz çin malı barbi bebek kılıklı karı da ööle ..bi plastiklik bi ooeeaalllmamışlık.



mesela bi de sandy nin hanımı vardı kirsten..işte böle evde saksıya(saksı dediğim de bizim salon kadar yanlış anlaşılma olmasın ...) çiçek sokup çıkarmaktan arda kalan zamanlarda evin son sözünü hep o söylüyo..ööle akıl küpü.idolüm.aşağıya koycam bi kare, anlıycaksın bu yazdığımı! 


neyse vakit geçsin diye amma bok attım millete gene ,   saat anca 11:27 oldu.. kendimizi reddetmeyelim istiyorum tüm derdim bu.:P

akşam olsa da sevdiceğimi eve atsam.
mübarek gün sözlüyü eve atmak caiz mi acebaa ..? ama 790 yerli, 400 yabancı kanalı da tek başıma ayarlıyamam heralde de mi ?!

2 yorum: