Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

8 Ağustos 2012 Çarşamba

yallah tazyik !

olmayacak şeyler olur mu lan acaba diye bi süre veriyoruz, sonra zil çalıyor, vakit doluyor, vazgeçiyoruz. MU?
ben geçiyorum, hiçbiyere takılmaya müsait bi tip olarak programlanmamışım.
olmayacak bişeyi daha kafada bitirmenin hafifliği bi başkadır.
bi sonraki olmayacak olması olası şeylere hazırlanıyorum.
yenileniyorum.

bi kere vazgeçmemeyi yaşadım. başıma gelen en saçma, en gerzek şeydi.. sanki boşluğa bi yerlere konuşuyorsun, o boşlukta sesin yankılanıyor da kimse duymuyor. bu ne lan dedim kendi kendime, bu işte feci bi kelek var ..topuklamak gerek .. son bi deneme ... ı ıhh.. haydi yallah...hatta sevgili sevgilim YOÖTA nın deyimiyle "yallah tazyik!" ..arkaya bakmadan...bakmadım. kendiliğinden silindi gitti...değersizleşti bile. peki nassı böle oldu abi
 ?
şundan çünkü içi boştu..kabul edelim; biçok şeyi kendi kendimize anlamlandırmaya bayılıyoruz çünkü insanlık olarak gerizekalıyız ve bazan daha da gerizekalıyız. hepsi bu.
yani ulan damacana falan mı bu.. içi boşaldıkça doldurasın ..bişey fazlaca kirlenince atıcan oni.

burası benim bloğum dolayısıyla benim yaşadıklarımdan ya da yaşamadıklarımdan atıp tuttuklarım .. pek çok kişiye uymayabilir haliyle. zaten bu bloğu; 10 yıl falan sonra açıp -buralar hep dutluktu evlağğdım, benim de çok boş vaktim ve insanlığa yol gösterecek fevkalade fikirlerim vardı.. diyebilmek için çocuğuma yazıyorum en çok.

neyse diyeceğim o ki saat 16.30 .. akşam 4 gibi kurabiye-çay yapanda herşeye 0'dan başlayabilirsiniz. denemekte fayda var. aynı boktan şey yerine kendine iyi gelen herangi bişeye sar olmadı gel bana sar daha eyi güzel kardeşim..

haydi afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder