Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

28 Eylül 2012 Cuma

bazı şeyler anlatılmaz

işime geldiği zaman hızlı okuyup hızlı çizip, hızlı yazıyorum, hızlı düşünüyorum ama o kadar da hızlı konuşamıyorum mesela istesem de olmuyor çünkü elimi kolumu da kullanıyorum çenem çalışırken,  öyle olanda dikkatim dağılıyor.. zaten biri çabuk konuşursa da anlamıyorum mesela sigortacıları , taksitle, kartla bişey satmaya çalışan elemanları .. ama  anlarmış gibi yapmada 10 numarayım. nasolsa sonradan eşe, dosta soruyorum, taciz ediyorum sonuçta onlar bana daha yakın de mi?..evet.

ama her daim hızlı yürüyebiliyorum yani yavaş yürüyemiyorum daha doğrusu bence markafoniden düşürüp, pazar günü kahvaltı için sapanca'ya gitsem orda bile yavaş yürüyemezdim. bi de hızlı okuyorum, bi baştan bi sondan ..kitabın son sayfasını mesela okuyup baştan başlıyorum, gastede de buna benzer..bi haberin önce sonucunu sonra girişini en son gelişmesini okuyorum.. neden ? bilmiyorum. bazı şeyler anlatılmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder