Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

15 Ekim 2012 Pazartesi

bu esnada ben ;


-dünyanın en tatlı kız çocuğuyla vakit geçirdim. Devrim Mavi ile..sanırım benden daha akıllı bakıyor.
-beyaz sabunlu ıslak mendil olmamasına gerektiğine karar verdim.
-bilumum konuda gene bisürrüü atıp tuttum, bolca güldüm ve hiç ağlamadım..ne güzel beaa..
-davetiyeler dünyasına bi bakıp, çıktım...dedim ki; forever kraft ulan!
-sevgilime bikaç kez daha aşık oldum. çok tatlı lan tanımlayamıyorum adamın aksi hali bile enerji veriyo insana.. :P
-babamdan kraftın esasen saman kağıdı olduğu hususunda ayar yedim.
-ben de ona balkonda sigara içerken kapıları kapatması gerektiği hususunda 474903.kez ayar verdim.tabi ki bişeye yaramadı.ıııııghhhhhhhhhhhhhhhhhhh..............
-Hem kız hem erkek tarafı olduğum bir düğüne gittim. Bence kesinlikle nikah salonları İstanbul dışına alınmalı. Bi de servis koyucan tabi aha o zaman dadından yenmez..ya da üsküdar'ı toptan taşısınlar.com
-Çantaların(makyaj çantalarının da) içinin kesinlikle siyah olmaması gerektiği kanısına 20909019.kez vardım...günde bi kaç kez cinnet noktasına geliyorum lan.. gözükmüyo hiçbişey..bundan dolayı asla ve asla siyah cüzdan almam..bulamam ki. :/
-sabah kahveyi bıraktım, öğlen tekrar başladım ama bu kez hem içici hem seçiciyim.Filtre kahve hariç bişey içmicim.Neskafe  yıllarımı yedi, yaktı geçti yemek borumu.buraya kadarmış.
-Bazı insanları daha da sevdim, bazılarından uzaklaştım. Üzülmektense sevinmeyi yeğlerim.
-Kalbimin bi kısmının kardeşim ve yeğenimle olduğunu hissettim.
-Odamda tv izlemeye başladım ama 10 kanalın 15'inde sinyal yok..olsun tv ışığını, laptop ışığına tercih ederim ama havalar soğuyunca işler değişicek.
-Bulut atlası adlı kitabı almaya karar verdim..Filmi tırtmış ama ben bunun kitabını okuduydum demek havalı bişey malum :P
-Hala biten parfümümü, nemlendiricimi almadım .. çok pahalı lan ...bi de onları almaya diye gidip bi sürü şey gömecekler bana biliyorum :(
-ve hala ajanda kullanamıyorum. hergün diete giren ev kadınları gibi buna niyetleniyorum ama boş... hafızamı boş bırakmak istemiyorum.. herşeyi hatırlamalıyım yeaa ..cuma meryem'in yaşgünü !davetiye örneğini matbaaya göndermeliyim.! vs vs ... bi de diet mi, diyet mi ? :S

-siyah giymeyi özlemişim..havalar soğursa hiç üzülmiceğimi farkettim. yalan diil.biraz içe kapanma vaktidir dedim kendime.biraz içe dönmek lazım.

4 yorum:

  1. Gmail ine kendi davetiyemi gonderdim. ;)

    YanıtlaSil
  2. gördüm ve şukumu verdim panpa ! zamanın ötesinde bir davetiye malum 20 yıllık evlisiniz :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan 10 seneyi devirdik gercekten... Darısı başınıza :P

      Sil
  3. öperim:) mailleri bekliyorum:)

    YanıtlaSil