Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

1 Ekim 2012 Pazartesi

spor salonuna yap bi starbaks, bak nası düzenli geliyorum.

akşam olsa da spor şeysine kayıt olsam da tüm sene 3 kez hariç hiç gitmesem yeaa...
yok ya gidicim, hedefim 5 ocakta gene sıkı vicuduyla nam salmış YOÖTA'yı tek elle havaya kaldırmak suretiyle aşkımı dosta düşmana ilan etmek..
halil mutlu gibi cep herkülü olmak istiyorum..belki de cep herası ay bilemedim yunan tanrı ve tanrıçaları hepsi birer zeus, birer afrodit benim gözümde anacım .. kalabalıklar ben napiyim. bi pelin batu olamam yane30undan sonra .

bi de zaten boncuk kadar olan *ıçıyla sözde spor yapmaya gelen daş gibi ablalar varya onların hepsini terli terli havalandırma çarpsın ..
ayrıca hagaten erkek baklavasıyla, hedonisiyle,siks paketiyle işim olmaz ,hiç de ilgimi çekmiyo haa yontma heykel gibi o ne la ..can yok caaaaan o adamlarda ..neye bu salyalar falan anlamıyorum!
-bu kısmı kesinlikle belki YOÖTA okur da bana su, baraj,yol, kucak olur diye yazmadım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder