Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

14 Kasım 2012 Çarşamba

ayda bi halay melankolim tutuyor, yalan deel ..

valla hacım buzağısını kaybetmiş bi dana hissiyatıyla yazdığım tüm yazıların tarihlerine baktığımda tek bi sonuca varıyorum : ulan sadece regl olmuşum! hepsi bu.

ya da olayazıyomuşum..... HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.......

mesela birinde içime kapanıyorum demişim ... canııımmmmm ... nerene kapanıyon lan 234879 kişinin olduğu bi ortamda çalışıyosun bi defa .. olmaz o iş.

birinde caaaanımın dibi anneme seslenmişim...Allahtan kısa cümlelerle ...(hayret demek ki sancım falan vardı yoksa kurduğum en kısa cümle genelde şunun gibi bişeye dönüşüyo: yani şimdi demek ki bu böyleyken o öyle oluyosa da olsun bana farketmez biliyosun ama sen bilirsin bla bla blaaaa .... )

birinde sevgilimin en saçma pozlarından birini koymuşum, altına da aşığım falan yazmışım ..çok net: benim Allah belamı ver(me)sin ...hayır adama bitiyorum bildiğin böyle çok acayip seviyorum emmmmmmmmeeeeeee  bu tam Küçük Ceylan tripleri olmuş be Güllüşenim..... zaten imamla yakın bi hukuğumuz oldu , hamdolsun .. YOÖTA da Şanlıurfalı bi araba galericisi olsa lilililililililililililililililililiili....diye bağıra çağıra bi  flash tv  halayına atıvericem kendimi az kaldı  :D




epic ...



 uzun lafın kısası; bu kadın gene boşanmış naaaannn ... minik ceylonumun hayatı 2 botoksta bi evlenmekle geçiyo ..  şu davarovski taşlarının kamaştırdığı kem gözler değiyo hep  ... :(

1 yorum: