Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

6 Mayıs 2013 Pazartesi

daha müreffeh yaarınlar için hiçbi psikoterapistin açıklamadığı “sağlıklı iletişme, ilişme ve itişmenin" formülünü açıklıyorum

şu kadar yıldır insanlar üzerinde yaptığım deney ve migroskopik incelemeler sonunda şunu keşfettim  :
- erkeklerin %99.9'u bencil (he yaa tanıdığım tüm erkekler dahil)
- kadınların %99.9'u sinsi (aynen ööle ben de dahil )
- gaylerin %99.9'u  gürültücü (tanıdığım az miktardası ve gördüüm kadarıyla + bi de cesur oluyolar )
- NBA'in %99.9'u  zenci oluyör..(mesela detlef schremp in işi nakadar zormuştur kimbilir )
şimdi bunu kabul ettikten sonra;
anlaşmayı unutup sadece anlamayı deniyoruz..sadece anlamak .

zira farklı cinslerin anlaşması ihtimali çoğu zaman aykut kocaman'ın haşofmanını çıkardığı maç sayısından bile az oluyor yav..
ben birbirimizi anlayarak anlaşamayabileceğimizi ve bunun gayet normal olduğunu savunuyorum burada..gerçi tüm o kusursuzluk ideallerini bırakıp, buna yoğunlaşsak muhtemelen daha verimsiz bi edebiyatımız olardı ama en azında bilim-kurguda büyük patlardık be hacı... :)

ha ama anlayamayınca da suçu efendim alt benliğe ,alter egoya, üst bilince böle böle bi *ikim annamadığımız türlü havalı piskopatik deyimlere,  hala arayışlardaysak geçmişine, geleceğine, froyttur, kıroyttur  alakasız ne varsa ona atıp rahatlıyoruz..

hem zaten kimseyi kırmıycam deyip deyip hangimiz kitlesel kalp katliamlarına sebep olmadık ki azizim.. kimi zaman hedef, kimi zaman suçlu olan taraf olduk.. ama bi şekil ortamın damına koyduk afedersin de bi miktar olgunlaştık.. yüklemenin hala devam ettiğini düşünürsek ileriye bakıyoruz. evet bi kanyon laf ve sonuç bu:  i-le-ri bakıyoruz.

-(her ne kadar artık geçmişe dönmek bi mesaj kutucuğu kadar geride olsa da .. mesela ben 2m.lik(!)  sümüklü erdem'i ilkokulda nası çelme takıp düşürdüğümü hatırlamak istemiyorum ki..adam kabusum oldu lan yıllarca..zaten bi karış bile diilim, bit kadarım, ben bunu devirmişim yere hem de tiyatroda önden yer kapmak için ba ba ba baaa...aslında şimdi düşününce yapmış da olablirim gibi geliyir..:S sen  onu neden karşıma çıkarıp, vijdanımla oynuyosun 500 yıl sonra facebook yeaa ?- ya da gene ilkokulda deviner adındaki arkadaşı sokakta bize laf atan çocuklardan korumuşum arkama geç sen ?!! diyerek, vallaha zerre hatırlamıyorum, meğersem onlar onun mahallesindenlermiş, yıllarca  seni kız korudu lan sıpa ..diye çocuğun ergenliğini söndürmüşler ki bunu da gene sağolsun facebookta karşıma çıkıp annattıydı :S) -

ayrıca böle ileri git falan diyince de  aklıma hep pet shop boys'un go west adlı klibinin gelmesi ...dile kolay adamlar hayatım boyunca gördüğüm ilk eşcinsel ve grubu..anlamı var.hatta hala projeleri ingilazcaya çevirirken west'in batı olduğunu tam olarak bu şarkıdan çıkarıyor olmam ?!...hayır wild wild west yerine bu .. WHYYY ?
:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder