Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

19 Haziran 2013 Çarşamba

hey içerdeki; umarım bu yazıyı yazdıran korkularımı hissetmiyosundur :P

Bazan keşke bi 3 ay geçseydi de öyle öğrenseydim diyorum .. kafamda hala şu an aslında 2 kişilik bi bünyeye sahip olduğum gerçeğini çözemedim sanırım o doğuştan anneliğe hazır ve nazır kafalara sahip hanımlardan değilim.
Kendisini henüz elime almadan gerçek bir fikrim olamayacağından eminim.
Öğüt vermek bana göre diil zaten hiç sevmem de  .. sıçış-1
Hayatımda hiçbir bebeği yeğenim dahil sesimi incelterek sevmedim. Sevenlere de katlanamam, genel olarak sevimli olan hiçbirşeye çok uzun süre katlanamıyorum  :S
Genellikle yaptığım tek şey elimde oyuncaklarla garip garip hareketler yapmak oldu ki bundan hoşlandıklarını biliyorum.
Ama ben o etraftaki bi plastik kaşık ve çamaşır ipiyle bile 34569890 çeşit çocuk oyunu üretebilen tiplerden de değilim. hani şu çucukların katıla katıla güldüğü... :S
Pöfff… içerden çok seveceğimi biliyorum da bunu nasıl verimli hale getiririm hiçbir fikrim yok.
Bir an önce büyüse de geyik yapacak kıvama gelse işte o noktada kendime sonsuz güveniyorum, boş işlerde de, laflarda da uzmanım.
Ama ya bu kez de -ya o bu kadın benimle büyük insanlarla konuşuyomuş gibi konuşuyo sanırım 2 yaşımda neysem 22 de de böyle olması gerekecek... diye kendiliğinden çok ciddi ve ironiden anlamaz sıkıcı bi tip olursa ..ıyyyy.
İşte asıl o zaman sıçarım-2
Yemini suyunu verip gerisini zamana bıraksak olmaz mı ?
Önden bi evcil hayvan alıp, kendimi eğitsem eyyiydi……...........................................................

ps: sanırım yavru doğmadan bi ara  içimden küfretmeyi öğrenmem gerek, ama yerinde edilmiş küfür terbiyeyi bozmaz deel mi ?...:P

2 yorum: