Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

8 Haziran 2012 Cuma

bi Val Kilmer'in emice oğlu eksikti.






 
Akos Major diye İzlandalı bi vatandaşın fotoğrafları. 
Bu İzlandikler ayrı bir tür.. Hem biraz arıza hem de anten gibi ince sarı tipler oluyor ve güzel şeyler üretiyorlar. 

Ben daha çok yaşayan deel  cansız mümkünse hiç canlı olmamış, çürümüş, bozulmuş her nevi şeyin, metal çerin, çöpün fotoğrafını çekmek istiyorum, oksit zehirlenmesi kafasıyla sanat yapmak istiyorum.. Sonra pazar ekinde ayşe arman benle röpörtaj yapsın,  christiyan labuntin ayakkabılarımla metruk bi binada elimde makinem, saçlarım menopoza girmiş Amelie  modeli çekim yapsın istiyorum falan . pek yakında girişicem o işe..adıma da urban decay koyucam.. hayır koyamıcam çünkü ööle bir kozmetik markası var..YOÖTA da bana karanlık oda yapar, kadraj ne diyafram kim anlatır, Piyer Loti'ye giderük, çay simit mezar taşı karşıda haliç tersane falan ortam çok uygun bence. 

Bu arada bugün meclisten gene şahane bir vekilimiz Vahit Kiler (Val Kilmer'in emice oğlusu) çıkmış P.Loti'nin adını İblisi Bitlisi mi ne ööle bişey yapalım demiş, kanına dokanıyormuş Loti. Yonca Lodi de bana dokanıyor ama ben onun ismini Tetrisi Metrisi yapalım demiyorum..10 yıl sonra bi ramazan ayı sahurdan sonra burayı okuduğumda YOÖTA'ya - haydi kalk,  İtrisi Bitrisi'ye gidelim bu mevsimde oralar çok mübarek olar.. dicek olursam heç şaşırmam. 

ay toparlayamadım şu an neyse kısaca nolur nolmaz şu şurda bulunsun hacı arada bakarım :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder