Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

5 Haziran 2012 Salı

prometheus u izledim. aklıma neden inglourious basterds geldi? şundan olabilir.

uyduuu biraz uyduu, bütün isteğim buydu ..Prometheus gibi grili,yıldızlı,yaratıklı ,H.R Giger lı karanlık bi filmin kötü olmasına pek bi olanak yok. Hikayeyi beğenmezsen, ortamına bakınırsın, uzay gemisine bok atarsan alyenine dalarsın, felsefesiydi, misyonuydu pek umurumda diil,  o feza yılanı ağızlarından girip bi taraflarından çıkana kadar mal mal kımıldamadan ekrana baktım mı ?baktım. işte ben ona bakarım. En son bi de Kayıp Otoban da ööle olduydu. Aznavur sinaması çıkışı bi süre İstiklal'de kendimi bilinçaltından birilerine bağlamaya çalıştığımı hatırlıyorum, sonra hacı pulos'ta bi türk kahvesi içtim de geçti.

Ama Inglourious Basterds' daki Cristopher Waltz neyse, Prometheus' daki Michael Fassbender de oymuş ben bi de dün bunu gördüm. Fassbender; yumurta gibi abi kontenjanından bi an averajlı görükse de, Waltz taamen benim paşa gönül kraterlerime göre bikaç yüz adım önde, herif Hans Landa yı oynamamış, yaşamış çünkü. basterd!


albayım
pisluk andoroid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder