Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

4 Haziran 2012 Pazartesi

ne dedim ben? çaaat! ne dedim ben? çaaaat !

şirketlerin maillarına gelen her nevi vefat, nikah, bebish, bebük, biybi  maillarına ayrı ayrı kılım.. sinirim kalkıyo abi.. bu;  biz bir aileyiz balonunun bir jargonu mu ? dün sabaha kadar kustum, akşam tavuskuşlarını düşünerek savoy'da mokoko yediminin haberlerini de verelim madem .. dümdüz işimizi yapalım, geçelim .. zaten odun deelsen bi şekilde insanlarla iletişim kurup, gelişmelerden haberdar oluyosun.. yani misal kilit taşı çizerken sen niye benim aklıma musalla taşı falan düşürüyosun ki ? 


apdullahcan bebiş doğdu, çükentay yavrumuz sünnet oldu oluyor, halleynazsu ile bilocan evleniyoooooooo lar..TANRIM BU DAVETİYE MÜESSESESİNDEKİ AVAMLIK ABİDESİ MAHMUTPAŞA LEVELINA NASI GELDİK LAN BİZ ? yazık günah saçılan paralara..:)

zaten devamı da saniyesine nikah masasından, gerdek gecesinden efenime sölüyüm nişan sepetinden, facebooktaki releyşın sheep güncellemeler olarak geloyor  ki o apayrı bir mental bozukluk valla artık kesin latince bi isim takarlar yakında buna Balıklı Rum'da,  gidişat kötü..


velhasıl abi bazı şeyler özeldir  ve bunlar genelde sadece 2 kişi arasında kalır.. 3., 4. ve 123518758175. kişilere yaymazsın ilişkinin her adımını .. bunu yapman; henüz izlemediğimiz bi filmin sonunu söylemen gibi hem yakışıksız hem de sahte bi durum sanki biraz. instagramın, facebookun, tivitirin olmayaydı gasteye ilan mı vereceğdin ? ha verceksen şey çıkıyomuş; AMK diye bi tabloid bence ona ver, 9 haziranda yayındaymış diyollar içeriğini merak etmiyorum deeaaallll! ..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder