Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

6 Ağustos 2012 Pazartesi

gözüm şişti ve jerry hall'a benzemek istiyorum ühühühühüüü :D

gözüm şişti yeaaa.. damla ve krem haricinde internette birbirinden salak çözümler var..salak çünkü ben bu malzemelerin bi tanesini bile duymadım ki ben duymadıysam kesin çok anlamlı, hayati ve gereklidir. ama yani mesela :

"• 2 çorba kaşığı dövülmüş keten tohumu 2 su bardağı kaynar suda 5-6 dakika bekletilir. Temiz bir bez parçası bu suya daldırılıp kapalı gözün üstüne yatırılır. Uygulama süresi 15-20 dakikadır, günde 2-3 kere tekrarlanır.
• Haşlanmış 1 patates çatalla ezilir. 1 yumurta sarısı ve sıcak süt eklenerek lapa yapılır. Temiz bir bezin üstüne sürülür. Patatesli kısım göze değecek şekilde kapalı göz kapağına yatırılır. Uygulama süresi 15-20 dakikadır, günde 2-3 kere tekrarlanır.
• 1 tatlı kaşığı rezene veya atkuyruğu bitkisi 1 su bardağı kaynar suda ılıklaşana kadar bekletilir. Temiz bir bez parçası bu suya daldırılıp kapalı gözün üstüne yatırılır. Uygulama süresi 20 dakikadır, günde 2-3 kere tekrarlanır."


gibi muhabbetlere girsem bi daha çıkamam. ağlasam geçer mi ki aceba, sesmi duyar mı gözyaşlarımda arpacık süprüntüsü ..?
3999 yıldır ağlamadım belki kanallar tıkandı. amaaan yemişim, ne ağlıycam yeaaa.. 2 güne geçer bence.

belief is the most powerful medication :P ...bkz: *ötünden anlamlı söz sallamakla kalmayıp bi de  ingilizce yazınca daha havalı oluyi.

-şu kuaför meselesini 40 kere  yazarsam dileğim gerçekleşecek ve saçlarım kendiliğinden kısalacakmış. her yazdığıma kaktırıcam yani öyleyse. hem zaten dünyada saaaadece Jerry Hall uzatmalı saçını bence..maadem lepiska styla dolanıyorum aylardır, bari ucundan kenarından ona benzesem bu düşünce gücüyle abi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder