Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

1 Ağustos 2012 Çarşamba

very tight ass

2 aydır şu sayfa düzenini kavrayamadım lan ..binbir türlü özveriyle yamulttum, binbir küfürle de düzeltemiyorum ... fotoraf koymak apayrı bi zor, çay demlemek gibi.. teorik olarak kolay ama pratikte ince hesapları var :P ..... yağmur yağıyor. taşınma sırasında kaybettiğim tüm şemşiyeleri bulunca 354 adet şemşiyem oldu ve hepsi aynı renklerde ..oehhh... ciddi bi renk takıntım var. mesela silik toprak renkleri..olmuyo abi evlatlık edinilmiş vietnamlı veletlere benziyorum.. Coşkun Aral falan gibi her an bi İngiliz Hasta filmine girecek taşlı topraklı abiler giysin onları bence..mesela YOÖTA da giysin ki giyyor ama ona en çok kot pantalonu çok yakışıyor çünkü Harlem yöresinde very tight ass de dedikleri bi güzellikten muzdarip ... :D

1 yorum: