Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

19 Aralık 2012 Çarşamba

40 yıllık botanikçiyim böle botanik görmedim.


çiçekler çok renkli ve çok minik olmadıkları sürece kesinlikle kafa sağlığıma iyi geliyor.. fotoğraftan görmek bile .. gelin buketi muhabbetini gül, orkide, lilyum, zanbak tonbak vs vs ..bilumum türü eledikten sonra o mütüş, o harikulade o adeta bi geometri harikası olan çiçekle noktaladım : CALLA LILY YANİ ZANTEDESCHIA AETHIOPICA .. böle yazınca çoh havalı oldu lakin kendisi direk gelin çiçeği diye biliniyomuş ya laa... hahahaha geldiğim noktayı seveyim adının bu oldunu bilsem ilk buna bakardım :D

yurdum insanı buna  kala ya da gala çiçeği ya da yoğurt kepçesi de diyomuş höhh.. sensin kepçe, paçooozz !ayrıca bu gelin buketi konusunda da ortam son derece kısır..bizim buketten annadığımız 473698 adet gülü diz, o iğrenç ilkokulda el işi dersinde yapılmış gibi duran kafam kadar bi kurdaleyle bağla bitti gitti.. gülü zaten neden bilmem sevmem belki ismimden dolayı bıkmışımdır ya da  o devamlı sırıtık suratlarıyla dolaşan sinsi yunuslar gibi hep ööle bi kusursuz gözüktükleri içindir .. ya da o kolpa simli güllerden dolayı belki de ... :P

bi tek YOÖTA ın kendi diktiği beyaz gülleri seviyorum. güneşe doğru uzanmak için boyun fıtığı olma pahasına dallarını uzatmalarını falan ... etkileyici bak o durum.
herneyse meseleye dönersem  bu gala çiçekleri tropikalmiş.. yani mevsimi deelmiş lan nikahı mı ertelesek naapsak deeermişimmm hahahahahaha.. çok üzgünüm değilim de neyim.. . ulan bi an çok bağlandım o çiçeğe ..  böle elimde tutuyorum bunu biraz bi demet pırasa tutuyomuş gibi de gözüküyo ama büyük ve kalın saplı olmalarından dolayı emmeeee ... güçlü bi etki bırakıyo .. nası abartıyosam demek artık şu an hahahahaha ..  güçlü etki ne yeaaa ama 40 yıllık botanikçiyim  böle botanik görmedim doğruya doğru Samet! :P  bkz: fötölar !





 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder