Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

14 Aralık 2012 Cuma

kısacık ama sıcacık

demin bişey farkettim.

tuvalete inmiştim (alyansımı lavaboda unutup geri dönmediğim ya da hatta unuttuğumu bile farketmeyip de insan kaynakçısı hanımlardan birinin 238479. kez gülşen sen yüzüğünü mü unuttun gene? diye beni çağırıp 273873548. kez emaneti almaya giderken mal gibi rezil olmadığım yegane inişlerden biriydi ve açıkçasını sölemem gerekirse boşaltım sistemim bakımından oldukça verimli geçmişti ki o gazla farkettim ; benim neredeyse en çok kullandığım kelime *öt ..ve *ötten türettiğim türlü türlü küfürler, beddualar, yermelermiş ya laa.. hatta bu *öt YOÖTA 'ın ise iltifat cümleleri bile kurabiliyorum kendisiyle ...
mesela bişeyi beğenmiyorum anında -aay *ötüm gibi olmuş diyorum sonra etraftaki 40 küsür yıldır beyinsiz yaşamayı başarıp, tıp tarihine geçmek üzere olan kadınlardan birine mi kızdım -senin o bilmemnen, 102 ekran *ötüne girsin diyorum.. , sokakta ayı gibi mi baktılar ya da takside giderken önümüze hıyarın biri mi atladı adamdan önce direk *öt herif yaa diye atlıyorum (bölelikle adamlar direk bacım muhabbetine giriyolar, emekli amca, işsiz apaçi, bunalım ergen türlü şöfer tipleriyle yaptığım kısa yolculuklarda emin olduğum bişey varki; ööle arkada kırım kırım kırılan türkücü zara'nın kamyon çarpmışı kılıklı bi hanım yerine az biraz sahnelerin gülü güllü yanin kamyonun ta kendisi modu yaparsan hepsine bi bacımsın, sana yanlış yapılmaz.. hissi geliyor- güvenli sürüş diye ben buna derim !)..sonra YOÖTA önümden yürürken direk nonosunu kesip, içimden of be şu *öte bak ve bunun  hepsi benim ..... gibi türlü hayvansal laflar ediyorum içimden  ..

evrene  adeta bu kısacık ve sıccacık kelimeyle yolluyomuşum her tür mesajımı ya ben ... keşke onun da bi ikonu bi smiley si olabilseydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder