Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

23 Şubat 2013 Cumartesi

yaşamına sahip çıkacaksın arkadaş

cumartesiyi geçtim pazarları çalıştıran şirket kurumsallıktan falan bahsetmesin bence. hayatımızın ve kişisel zamanlarımızın kontrolünü başkalarına verirsek onu geri almak günden güne zorlaşır sonra bi de bakmışsın bammm iş haricinde kalan cücük kadar zamanda yaşamaya çalışıyosun..iş var ( hatta coğu zaman da o kadar da yok, ne yani o h.sonu günü mü kurtaracak işi) ve yapılması gerek safsatasını geçtim ben epey bi önce, o kadar cok sevdiğim caaanım dostlarımı en çok kaynaştığımız, yakın bi gelecekte kariyer şansı veren bi aşamada bırakmamın tek nedeniydi; yaşamaya vakit bulamıyor olmam..her iş sen olsan da olmasan da gidiyor, her iş eninde sonunda öyle kolay bitiyor ki hatta bi miktar da bozuluyorsun ulan hani ben önemliydim, bu işin ayrılmaz bi parcasıydım diye,yok öyle bişey anacığım...sadece baştakiler tatilinden feragat edecek eleman avında ve ne yazık ki vurmaları çok zor değil artık. kullan at dünyası ve bunu biz destekliyoruz, o yüzdendir ki cumartesi asla çalışmam diyerek tavrını net koyan ve o şekilde devam eden arkadaşımdır benim kahramanım, bu mümkün sadece tavrını belli etmen, yaşamak denen en doğal hakkını talep etmen gerek.. talep etmek... bunu yapabilenler kazanıyor hayatta, herşeyi olduğu gibi kabullenenler ya da talep etmeye üşenip zahmet etmeyenler değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder