Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

1 Mart 2013 Cuma

artık kozmoz diil kozmo kızı mı olmak istiyorum ? ....=)

son 2 gündür bi şekil zincirleme tesadüfler sonucu düştüğüm kozmetik manyağı hanımların bloglarından sonra bu konuya eğilmeye karar verdim .. düşündüm düşündüm çok efedersiniz ne *ikime kullandıklarını  hatta kullanmayıp bok attıkları malzemeleri paylaştıklarını bulamadım .. vardır bi olayı zaar diyerek ben de buraya bikaç bişeyimi koymaya karar verdim belki empati kurablirim zira ööle bööle diil ...500 kağıda allahın kaş altının çukurunun gölgesini (!) veren fırça(!) almak ne demek naaaan :D

bu arada highlighterı, concealeri, powderatörü, terminatörü ... 5000 daireye kojenerasyon binası yapıyoruz sanki .. hem kesin oxford ingilizcesi falan bilmek lazım , hiçbi ürünün de türkçe adı yok sanırım atalarımız hacı şakir ve mecitefendi ile bu bakım-kokum olaylarını çözmüşlerdi ama sonradan gelen nesil yani bizler o kadar kelek ve çürük çıktık ki herbiyerimize bişi sürünme gereği duyuyoruz.

misal bu hanımlar en sona bi de kendi uygulamalı fotolarını koyuyolar ki oooyyyyy swatch muymuş neymiş o evlere şenlik ...FOD var EOD varr bi an LOTR falan okuyorum sandım ilkin ama deelmiş face of the day, eye of the day  ... hani sarışın olmuş esmer hanımlarda ortaya çıkan  ibrahim yattara durumuna kurban olalım o derece.. zaten eninde sonunda gelinen sonuç: doğallık lazım cicişim, bıraktım toniği, face mist (!) i suya döndüm ben.. en klas şebeke suyunu kullanıyoruma geliyolar genelde.

şampuan olayları daha da vahim sayabildiğim kadarıyla 47348502*0*1*-1423*593*5y684*0- çeşit malzeme var, saç ucu, kırpığı, kahkülü, tepesi, derisi her bokunun bakımı ayrı .. geçen beyle 1 hafta kadar yıkanmadığımızı düşünürsek pek bize hitap etmiyor ... ?!

olsun benim de ortayaşına yaklaşmakta olan bir hanım olarak 33 yıllık hayatımda vazgeçemediğim bi kaç parça malzemem var ... yok lan ne bikaçı anca bi parfümüm var ondan da sıkıldım ..

1-L'occitane fleur cherie .. portakal çiçeği evet taparım ama değiştiricem gibi ... onu koymakla başlıyabilirim hem bi saygı duruşu olur .. o koku cemiyet hayatında da bana epey bi gider kazandırmıştır diye tahmin ediyorum her nakadar kol gibi fiyatı olsa da o benim biriciğim ...hem bundan sonra alıcağım bişeyin bundan daha ucuz olacağının garantisi var mı :P

2- ha bi de mavi suyum var, aspirin kokulum , sivilcelerden dolayı 3467 çeşit yüz yıkama ürünü kullandım doğru ama hep ona DDF blemish foaming cleanser'a döndüm nedense çünkü hiçbi zararı yok .. ama yararı da yok ya ne olacağdı ??

3- heee bi de olmazsa olmazım (bak bu kelime öbeği çok popüler, o süslü ablalar hep bööle girişip annatıyo penbiş makyaj malzemelerini) hala sudan ne farkı olduğunu çözemediğim gene bioderma sensibio su denilen su :)

dikkat edilirse smashbaks lash effect ultra lenghtening rimelini tanıtan abla kendi kendinin fotosunu hatta videosunu !!! vay anam vay .. çekip koyabiliyor ama beeen bu 3 parçanın fotosunu bulmaya üşeniyorum ... bu noktada pes etmeliyim belki de ama henüz diil belki bi 5 ay daha kaşlarımı aldırmazsam aynaya bakmayı bırakabilirim :P :D

görülüyor ki makyaj hususunda ancak peter pan kadar bilgiliyim, ojelerde daha beter .. oysa ben de istiyorum mokoko marka allıktan, şuemura marka el kreminden, kabuko katır tüyü fırçadan başkasını kullanmam demeyi ama olmuyo bööhhühühüühüh ... çünkü benim daha renkli nemlendiriciyle fondötenin farkına kafam basmıyo naaaannnn ... ne mineral bazlısı, inci tanelisini ..... bunalıma girmek üzereyim neyse ki sıra arkadaşım yakışıklı, yetenekli bay anıl efendi after eight almış da onu indirdik mideye, seratonin seviyem dengelendi :)

 bu esnada hangi renk bana gider diye merak ettim, elimden tek gelen zaten aklıma da ilk gelen google'a jennifer aniston make up yazmak oldu ..neden ? çünkü kadının rengi bana yakın... evet biliyorum o bir huri ... kaslı bacakları, puding gibi memeleri ve fındık kadar *ötü var ama çenesi uzun ve gözleri düşük nihahahahahahah yane aynı benim gibi :D onda da ilk maddede -jenniciğim yüz kontürüne göre gölgeleme yapıyor ... deyince gene ağlamaya başladım ve o siteden koşarak uzaklaştım , giydirme cepheye cam seçmek daha kolay anasını satiim...sen yaz bana ablanın kullandığı malları ben gider alırım ne gereği var işin mantığına girmeye o kadar aklım olsa benim kendim yapardım zaten ... yanisi bu iş zor hacı ... ve pahalı ..

ama pahalı kısmını çözdüm gibi ... 2 akşamdır beyi beklerken bilumum kozmetik sitesine üye oldum ve kullanıcı adı olarak da -gülşen şişman'ı kaydettim .. hem beye senpatik gözükmek hem de maddi manevi hehahahehhhhahaa teknik destek almak için deeeermişim ... yok yeaaaa ben o hanımlardan diilim .....eeee ben bu hanımlardan da diilim ... neyim lan benn ? şu an çok mutsuzum ve derhal lila kutu, vanilya cluba, lakşiri baks'a abone olacağım, derin mermerci'yi takip edeceğim , tevfik acar'ı dört döneceğim ... hee tabi canım tabi ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder