Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

5 Mart 2013 Salı

önyargı mı ? ..bayılırım :P :D

etrafta kadınlara dair bildiğim en net 2 önyargı .:

1- kadınlar araba park edemez.
bu çok da yannış bi önerme diil, çünkü bizler arabaları erkekler kadar sahiplenmiyoruz, böle bi algımız yok genel olarak rujun dişe bulaşmış olması, yüksek ihtimal arabayı kaldırıma çıkarmaktan daha ciddi mesele çoğunluk için .. bu acizlik diil bi miktar akıl tenbelliği -bence yani-... zira şu an acayip atıp tutuyorum benim ehliyetim bile yok laaaan ... sadece gördüğüm örneklere dayanarak salladım :D

zaten trafikte asan, kesen, birbirini kornayla taaciz eden, arkadan tanpon değdiren bütün dallamaların %234762398 i çok net pipililerdir .. her kim ki bunu reddeder kesin türkiye'de yaşamıyodur.

2- kadınlar offside dan çakozlamaz.

şindi misal ben offside'i bilirim ama çok uzuuun yıllar neden böle bi kural var annamadım. Daha doğrusu sorgulamadım ..benim annamadığım ekmeğini toptan kazanan adamların offside'a nası düştükleri..lan bi zahmet ceza sahasına danalar otlağa koşar gibi dalarken bi sağına soluna bak aga rakip defans elemanları nerene düşüyo .. yoksa ben de önüme gelen şutu  kaleye sallarım .. ki bunu da çok büyük sallıyorum .. o futbol topu ne sert ne ağır bişey ööle abi ... bi tarafıma çarpsa ben devrilirim ki direk, gelmeden bunalıma girerim, ağzım burnum yamulur ...

bi senaryom var ...belki bi aşk hikayesiyle bacılarımıza bu kuralı annatabilirim..mevzu; bi defans oyuncusuyla, kaleci  arasında geçiyo, bunlar aynı bölgede takılmaktan zamanla birbirine aşık oluyo, beye göre kaleci , defanstakinin *ötüne kitlendiği için önce onun diğerine aşık olması gerekiyomuş.. mmm..haklı olabilir sonuçta beylerdeki *öte kitlenme hali muhtemelen taş devrinden beri var .. yoksa "bunca yıllık yoğurtçuyum bööle "kase" görmedim" diye bi laf çıkmazdı mesela .. taş, toprak, kase...kutsal kase... ya yaaaa ... işte bunlar hep seks :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder