Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

15 Nisan 2013 Pazartesi

birgün herkeş bir postluğuna maskara olucak ! (lan translate'in yamuğuna gelip, savaş çıkarmasam bare)

blog'a giren çıkan nedir ne değildir diye düşünürken farkettim ; bu meret, köyüne kazasına kadar veriyomuş ya laa nerden girildiğini  ..

bu bağlamda mesela son 1 hafta durum şu??  :


-yaa taaa venezuvelalardan kinbilir nası düştü burıya .. diğerleri de çoh acaayip ama ona seslenmek istiyorum bu postumda..belki yolu tekrar düşer :

"querido amigo venezolano;
me hizo tan feliz, que no vuelvan.
hijas en particular es muy agradable, siempre convirtiéndose en el mundo-universo-hermoso planeta.
Yo no sé mucho, pero un día voy a pasar por allí.

Gracias a la forma de su cabeza ..
Hugo Chávez, nos encanta, el respeto, habría oído.
."


“sevgili venezuelalı arkadaşım;
beni çok mutlu ettin, gene gel.
kızlarınız özellikle çok güzel, hep dünya-kainat-gezegen güzeli oluyorlar.
ben pek birşey bilmiyorum ama belki birgün uğrarım.

bu arada başınız sağolsun..
hugo chavez'i biz de sever sayardık.”

**çoh aşırı gogıl translate zehirlenmesinden gidebiliriz, dikkat..
yüksek ihtimal bi halt anlamıycak ama olsun, gönüller bir olsun be yaaa :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder