Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

20 Ekim 2014 Pazartesi

vites topuzuna tespih takmayan bi ben kalmayayım dedimdi.

düz vites eyi de çevresi kötü be çocooom

Bu  aralar gündemim enduksiyon bobini, vantilator kayışı, krank mili vs vs... yani yollara cikazaaaz birlikte farkinda deelsin canısı :) zaten 10 gündür  insanliktan çıktık  senin arka dişler bizi şişler hesabı. .aci agri dramhepsi bi arada uyku yok keyif yok en son bi de ateş patladı alnında  ay zaten 4.30 a kadar tabiki son gece oturup ezberlemisim trafik kitabini bi baktim alev alev yaniyosuaaan :(
sıkıntı  yok. soyduk seni hafiflettik ama calpolü dayayinca sen bi mahzunlaş bi mazlumderleş ...neyseki sonradan kendine geldin gene kimil kimil sinav sonrası  bahar gamzz arbil onur baban Kadıköy de takıldık..plansiz porogramsiz bulusabildik ya la spontanligimizin doruklarindaydik bugün :)
sinav eyi gecti zaten kalman icin gerizekali olman lazim ama direksiyonda faciayim ...duz vites eyi de cevresi kötü oolum. .gerigeri parkı kesinlikle  tasvip etmiyorum .. ondan kalıtım  muhtemelen ilk sefer ..
BABAN BENI  BOŞ BI ARAZIDE CALISTIRSA YAAA !

neyse korkma hallederim bi şekil :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder