Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

19 Mart 2013 Salı

nası nası gidiyo ? :)

beni görenler ilk  evlilik nasıl gidiyor ? diye soruyor.. sanki onlar aslında perde arkasında benim bilmediğin çoh gizli gerçekleri biliyomuş da; bunlar daha iyi günleriniz.... o arka sokaklar,o kınalı yapıncaklar boşuna yazılmadı kızıaaaamm nihahaha vs vs  ... diye düşünüyomuşlar gibi ..

kalanlarda da bi yeni evlisin sen muhabbeti..sanki  dünyadan kalkıp marsa taşınmışım da artık deri solunumu yapıyomuşum gibi fevkalade değişik bi evrende takılıyomuşum gibi  ...

bi irkiliyorum.. zaman kazanmak için -ne nası gidiyo ? ... - nası nası gidiyo ?..gibi birbirinden embesil başka sorularla, asıl soruyu karanbole getiriyorum ..yani şindi ben sana ne diyeyim ki.. bey, sokakta romeyo, mutfakta oktay usta,  yatakta töbe estafurullah rocco sifredi gibi hamdolsun falan mı diyeyim ki diyesim gelmiyo diil .. <3 =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder