Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

10 Nisan 2013 Çarşamba

acaba mı dersin ?

dün GS-Real maçının ilk yarısından sonra tam da uyuklamaya başlamışken -lan niye uyumuyoruz ki hakkaten ? diyerek kendimizi 1 sn.de ikna ederek koltuğa yığıldık .da ben bu mereti alırken bilememişim 3 lü koltuk aslında 2liymiş ve kıç koyma yeri de arkadaki yastıklarını atsan bile anca 4,5 cm falan.. tabe yığılmak biraz zor oluyo ama eğlenceli de o ayrı ...
resmen uyumak için bi dizi açıp seriliyoruz .. bu dizi takip etme olayında beyi de kendime benzettim,  mutluyum gururluyum ... adam en takıldığı şeyleri bile artık vakit geçsin ya da uykum gelsin diye izlemeye teşebbüs ediyor ki çoğu zaman bundan da vazgeçiyor..
çünküm neden ?
çünkü ben o şeylerin tek bir tanesini bile izlememişim, bir dexter bir game of thrones benim için österberg deneyi kadar deneysel, yabancı, dışarlak ..mesela " vay piç yaa nası kopardı o malın kafasını ..ya da vay sürtük bu da bütün hanedana verdi  eykey. de mi....  falan gibi 2 kuple laf edip,  eşlik edemiyorum ki..
benim için dizi izlemek;
orjinali ingilizceyse (ki allaha bin şükür kendisinin kore dizilerine felam hiç hevesi yok) o 4,5 cm.lik kanepede tv.ye efedersin *ıçımı dönüp, benim ingilizcem iyi yeaa bööle dinleyerek daha iyi izliyorum (?!) diyerek adamı daha da sıkıştırmak :D

neyse biz GS maçının 2.yarısını izlemedik yane ... olaylar olaylar ... son yarı GS nin içine barcelona kaçmış anladığım kadarıyla ama ben izlesem kesin ve kesin ağlardım, ilker de orta sehpayı kemirmekten yemeye geçerdi de seluloz zehirlenmesinden acili boylardık bence..

ama;
her ne olursa olsun yukardaki fb.li veledin madrid gol attığında o denli sevinmesini anlamıyorum.
futbolda nefret diye bişey olmasını da anlayamıyorum zaten ...
zaten her anlamda boku çıkmış, rant kaynağına dönmüş bi sektörde illa ki nefret duyulacak bir taraf bulma gayretine sarfedilen enerjiyi de anlayamıyorum.
velet bağırdıkça sana da perşembe 5 çakarlar işallah demedim mi, dedim de sonradan kendime geldim ulan aynı haltı yiyorum ben diye ..ama tahrik var hakim bey!
yoksa ben içimizden bi takımın uefa kupasını almasını gayet isterim...niye istemiim ki bunun için bi nedenim yok.

bence taraftar başarısızlığı diil başarıyı istemeli ...
bugün fb. ya da gs. keko bi takım olsaydı ne zevki kalırdı ki derbilerin ?? mühüm olan kendini formdatutmaya çalıştığın kadar da  güçlü olanı güçlüyken yenmek ...

amaan ben ne anlarım futboldan anacıım ? oldu o zaman, gittimm görüşürüz, bye ...

bunu 15 yıl sonra okuyan bana not: bunu yazdığın gün güzel güneşli bi gündü .. kafanda -acaba mı? sorusu vardı hala.. şu 2 gün çoh mühümdü. aslında herşey her kelime her işlem bu hafta vaktin çabuk geçmesi içindi, heee annadın sen onu ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder