Hakkımda

Fotoğrafım
talihsiz açıklamalarım var cınım..

8 Nisan 2013 Pazartesi

bu kadar.

facebook tan en son ismimizin önüne TC ekleyip, bordo klavyeli oluyoruz saçmalığından (ve bissürü banbaşka cumhuriyeti kurtarıyoruz, dini kurtarıyoruz, ligi kurtarıyoruz vs... aktivitesi.. bi kere bişeyi kurtarayım derken içine sıçıyosunuz bence.. leş bi kakofoni... herkesin birbirinden düdüklediği bi yığın şey..sorsan nedeni niçini yok... çünkü öyle.. sığ, yüzeysel ve kafasız yorumlar hepsi bu..) ve başka kişisel nedenlerden dolayı bir daha dönmemek üzere çıktım.

bu 6 yıllık facebook maceram akım derken bokum oldu çünküm..lan ben halbuki dünyanın en sıradan ve sıradan olduğu için de kafa sağlığı çoğunlukla yerinde olan insanlarından biriyem oysaki ha... =)

aktif bir kullanıcı isen bi süre sonra  en yakınındaki insanlardan en uzak olanlara kadar senin hakkında bir tanımlama paketi oluşturuyor ve sen bundan kurtulamıyorsun...

zaten bişeylere sardığımda  onları çok sevme, sevince de dibini görene kadar ilgilenme gibi bi huyum var, maazallah fb. ta haliyle bunu sergileyince bir anda  "aşağılayıcı" bir tepki görüyosun..
yani demek ki 1 günde 56 status yazmak yerine  56 günde 1 status yazınca bi anda "gerçek, samimi ve cool" oluyomuşsun ..

ne garip ki ben bu 3 sıfattan tek bir tanesini bile elde etmek için yazmadım bugüne kadar .. ne acayip de mi ..

bu blog gibi: İLERİDE OKUYUP NE HİSSETTİĞİMİ HATIRLAYACAĞIM BİR TÜR ANI DEFTERİ GİBİ DÜŞÜNMÜŞTÜM MALAK GİBİ .. YOKSA KENDİNİ YAZDIKLARIYLA TANIMLAMAK GÖT İSTER MÜDÜRÜM AFEDERSİN.. O KONUYU YAZARLARA, ÇİZERLERE BIRAKIYORUZ HEM   HAKLI OLARAK ÜSTÜNE PARA ALIYOLAR ...

konu dağıldı ..herneyse ben kendi çapımda mutlu mesut gördüğüm şeyleri, hissettiklerimi, özel dünyam haricinde her bi boku bir hatıra vesilesiyle yazar iken meğersem yazdığıyla, olduğu bir olmayan bir tip olmuşum yeni habarım oldu .. dedim lan kapı gibi bloğun var ... buraya bırakırsın izlerini ne uğraşacan yok o ööle deel bööle lerle falan ..

yanisi bu kadar. bazı şeyleri boku çıkınca kesmek gerek. oysaki sedece goygoy yapıp eğleniyodum bi kere bile vatanı milleti kurtarmadım, profilimi bayrak yapmadım, siyah kordela takmadım naaan...beni annamadılar..olsun. :( :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder